Speerpunten

Deze pagina bevat een aantal onderdelen, waar mannenkoor Germania Heeten momenteel mee bezig is óf voor u als bezoeker van de website aandacht voor vraagt. De items staan in willekeurige volgorde.

!!!!!!!!!!!!      Muzikaal leider (m/v) GEZOCHT    !!!!!!!!!!

Mannenkoor Germania Heeten zoekt met spoed een muzikaal leider. Op bijgaande flyer hebben wij een globaal profiel vermeld. Ben jij die persoon óf ken je iemand die dit prachtige koor wil dirigeren, dan komen we heel graag in contact met jou.

Mannenkoor Germania zoekt versterking. Momenteel is de bezetting op een uitstekend niveau, echter in 2024 bereiken een aantal koorleden de leeftijdsgrens. Vanaf januari zijn we weer gestart met de repetities voor het algemene repertoire. Eigenlijk een ideaal moment om vrijblijvend enkele proefrepetities mee te maken om daarna hopelijk een blijvende versterking van ons koor te worden.
Aarzel niet, maar neem gelijk contact met ons op.