Ons repertoire is een levendige mix van muziekstijlen en talen, waaronder dialecten. Onze liedjescommissie doet er alles aan om muziek uit verschillende genres en tijdperken onderdeel te laten zijn van het repertoire, We hebben een gevarieerde selectie van muziekstukken en we passen ons repertoire graag aan bij het thema van het evenement of de gelegenheid. Of het nu gaat om een kerstconcert, een huwelijksfeest, een jubileum, een festival óf vul het verder maar aan........!  Ons koor weet hoe we de juiste sfeer kunnen creëren. Deze diversiteit laten we graag horen bij ons publiek.

Onderstaand schema geeft een indruk welke genres Mannenkoor Germania heeft opgenomen in het repertoire met daarbij enkele voorbeelden.